woensdag 2 januari 2008

En weer aan het werk

Vreemd... Na tien dagen kerstvakantie zit ik weer in de trein naar Den Haag. Tien heerlijke dagen, waarin ik weinig heb gedaan, behalve spelen op de Wii, lekker koken, en eten natuurlijk, muziek luisteren en fijn samen zijn met mijn lief, is het nu weer gewoon woensdagochtend.
Oud en nieuw was relatief rustig, terecht, want het gaat ook nergens over. Vuurwerk boeit me ook niet, dus al te veel ophef verdient de jaarwisseling wat mij betreft ook niet. De fietstocht naar huis was wel grappig: de mist was zo hevig dat je op sommige plekken nog geen twee meter ver voor je uit kon zien. Geen horizon, geen oriëntatie, heel bizar. Stapvoets door een witte stad, af en toe dronken (veelal Duitse) feestgangers die opdoemden in de mist, heel spookachtig!
1 Januari is altijd een wat vreemde dag. Lang uitslapen, dan een beetje wandelen, beetje gamen, de krant van maandag gelezen en de dag is weer voorbij.
En nu weer gewoon aan het werk. De komende acht weken fulltime in Den Haag. Dat is best een grote switch weer. Het gewone leven is weer begonnen. Op 10 en 11 januari Ateliersessie van i-teams in Woudschoten, op 11 januari ronden we de module Keteninformatisering van de Master af met een groepspresentatie én moet er een scriptieopzet zijn. Kortom er wordt weer gewerkt!

Geen opmerkingen: