maandag 15 oktober 2007

Mijlpaal op de 4Mijl

Gisteren werd de 4Mijl van Groningen verlopen door dit jaar wel 17500 lopers. Net als vorig jaar had ik weer een erg hoog startnummer: 14903. Toen ik gisteren met de trein vertrok naar Haren van het station in Groningen liepen er al lopers over het Herewegviaduct en was de winnaar al bekend. Toch had ik weinig last van de drukte en heb ik erg lekker en hard gelopen!
Erg vlak gelopen ook: de doorkomsttijd halverwege was 13:24 en de eindtijd 26:46. Ruim een minuut sneller dan vorig jaar (27:53) en dat was al een forse verbetering ten opzichte van 2005 (30:36).
Kortom: ik ben dik tevreden!

Op de foto's zie je mijn laatste meters en hier vind je ook videobeelden van mijn doorkomst halverwege en mijn finish.

1 opmerking:

vincentrobijn zei

Gefeliciteerd met deze prachtige Vier Mijlpaal!