woensdag 15 februari 2006

Zo werd ergometeren toch nog leuk!

Vanmiddag ging ik toch maar weer eens ergometeren met Maria. Onze weerzin wordt elke week groter, maar we blijven komen. Na de eerste 10 minuten (gem. 500m tijd 1:53.3)even uitblazen op het vlot waar de Hunze herendubbelvier wedstrijdploeg zich opmaakte om te gaan trainen. Ik zou net weer beginnen op de ergometer toen ze me vroegen of ik ook écht wilde roeien! Nou...! Eén van hun roeiers kon niet komen, dus kon ik nog lekker 45 minuten met ze op pad in de Witte Zwaan. Dit is de kostbaarste wedstrijdboot van de Hunze, waar ik normaal amper naar mag kijken!
Heerlijk nog drie kwartier geroeid, maar wel andere koek dan normaal met mijn eigen ploeg! Jezus wat gaan deze gasten hard zeg! (Ze waren op de Gyas-Hunze Race ruim 2 minuten sneller dan wij...) In medium was het nog wel te doen, maar als ze even aanzetten om hard te gaan, nou dan gaat het echt hard! Superleuk, dat wil ik wel vaker!

Geen opmerkingen: