maandag 18 juni 2007

Gepamperde ambtenaren

De laatste tijd hoor je ambtenaren vooral klagen over het gebrek aan waardering die ze krijgen. Roel Bekker krijgt van de vakbonden nog maar een het boek van Jacques Wallage, Leve de ambtenaar! Van alle borrelpraat over ambtenaren die best weg kunnen raken de lijdende voorwerpen van deze verhalen erg gestresst.
Wat dan heel goed helpt is een stoelmassage! Een half uurtje kneden, duwen en trekken en de ambtenaar is weer helemaal soepel en klaar om met frisse moed aan het werk te gaan!
Althans, bij mij werkte het erg goed! Een paar maanden geleden had Robert voor het eerst een stoelmassage besteld voor ons team, maar die had ik gemist door een externe afspraak. Vandaag waren de heren nogmaals besteld, zodat ik dit genoegen toch nog mocht smaken. En het beviel uitstekend! Het schijnt bij heel wat departementen usance te zijn om af en toe massages te laten geven, maar ik vond het maar wat luxe! Heerlijk gepamperd kon ik de rest van de dag weer vlammen!

Geen opmerkingen: