dinsdag 20 maart 2007

Uitwaaien op het strand, en dan met frisse moed...

Na de sportieve inspanningen van zaterdag tijdens de CPC ben ik natuurlijk niet meer naar Groningen gegaan. Louise was ook in Den Haag en aldus beleefde ik mijn eerste weekend in Den Haag. Dat scheelde nogal in het treinen - voor mij dan - en bood ook gelegenheid om wat nader kennis te maken met Den Haag. Zondag was het best aardig weer, zodat de keuze tussen hard ploeteren aan een referaat en een strandwandeling snel gemaakt was.
Met tram 1 naar Scheveningen dus voor de eerste strandwandeling sinds mijn Haagse oponthoud. Ik was er al wel eens geweest tijdens een rondje hardlopen, maar dat is toch anders. Er stond een straffe wind, maar de zon scheen, zodat we heerlijk over het strand hebben gestruind om via de duinen weer terug te lopen. Heerlijk!
Maandagochtend Louise op weg naar ICTU op de trein gezet ter afsluiting van het weekend. Klaar om weer met frisse moed aan het werk te gaan!

Geen opmerkingen: