maandag 26 maart 2007

Zomertijd, lentezon!

Afgelopen weekend lekker een beetje bijgeslapen en voor een zieke Louise gezorgd. Keurig als altijd alle klokken op zaterdagavond alvast klaargezet voor de zomertijd. Alleen mijn werkmobiel stond het hele weekend uit. Wel als wekker gezet gisteravond, zodat ik vanochtend in plaats van om kwart voor zes pas om kwart voor zeven gewekt werd... Stom!
Aldus miste ik vanochtend het verslag van de stuurgroep en werd ik door een groep grijnzende collega's begroet vanochtend. Vanaf half vier was er een borrel van CCO voor de belendende programma's PIP (Persoonlijke Internet Pagina) en Bedrijvenloket. Helaas: het referaat voor module 3 diende uiterlijk vanavond om 23:55 ingeleverd, dus in plaats van te borrelen heb ik maar gewerkt. Om vijf uur naar huis en daar wachtte een verrassing! Tot ik om half acht klaar was met het stuk heb ik heerlijk in het lentezonnetje gezeten voor een open raam!
En even gespeeld met de webcam dus, wat bijgaande foto opleverde. Daarna een pizza gehaald, krantje erbij, muziek. Ach zo gaat het eigenlijk best hier.

Geen opmerkingen: