zondag 16 april 2006

Amstel Gold en Fortis Marathon van Utrecht


Vanmiddag is ie er weer de enige Nederlandse wielerklassieker. Wie gaat winnen? Eindelijk Boogerd? Ik denk het niet: hij zal teveel hinder ondervinden van zijn middenvoetsbeentje. Ook Rebellin zal geen potten breken met een gebroken rib. Ik reken op Bettini. Hij moet eindelijk maar eens winnen. Rabobank zet alles op Freire, dus moet hij ook tot de favorieten gerekend worden. Verder is Wesemann in aardige vorm en hoe is Merckx? Er zijn dus veel kandidaten. Mijn derde topfavoriet is Valverde en als outsider Kroon.dus:
1. Bettini
2. Freire
3. Valverde
Joker: Kroon

Helaas ga ik er niets van zien, omdat ik zo na de training op de trein stap naar de schoonouders. Morgen lopen Louise en ik namelijk in Utrecht de 10 kilometer die tegelijk met de Marathon van Utrecht wordt gelopen. Het doel is om onder de 47 minuten te lopen op mijn eerste 10. Hoe dan ook een PR dus!

Update:
De uitslag:
1.Frank Scleck
2. Steffen Wesemann
3. Michael Boogerd
4. Karsten Kroon

Geen opmerkingen: