vrijdag 15 februari 2008

Voicst - A tale of two devils

Een paar weken geleden kreeg ik bij achterlating van een deel van mijn salaris bij de Plato naast mijn aanschaf ook een sampler mee. Eén van de meest catchy nummers op die cd was Voicst met de track High as an Amsterdam Tourist. Vervolgens las ik een aantal lovende recensies naar aanleiding van de release van het album, waarop ik besloot het hele album maar eens te checken.
Ik merk sinds ik het heb gedownload, dat ik het steeds weer opnieuw opzet. Lekkere niet te moeilijke poppy gitaarband met regelmatig terugkomende blazers. Het album opent met het eerder al genoemde High as an Amsterdam Tourist, een lekker meeslepend up-tempo nummer. Het energieniveau blijft het hele album lang hoog. Ook Everyday I work on the road is zo’n lekker opzwepend nummer. Eigenlijk is het gewoon een lekker ongecompliceerd album, dat ik zeker nog ga aanschaffen en dat benieuwd maakt naar optredens van Voicst!

1 opmerking:

Anoniem zei

Fijne muziek!