donderdag 8 november 2007

Stormloop

Vanochtend om 5 uur zat ik al achter mijn Mac om de opdracht voor module 6, die morgen moet worden ingeleverd af te maken. Toen ik om half zes van ICTU vertrok had ik er dus al een stevige werkdag op zitten. Desalniettemin had ik zin om met Maarten te gaan hardlopen.
Storm? Ach, een beetje wind en regen schrikt ons niet af! En zo stonden we rond zeven uur op een verlaten parkeerplaats bij Duindorp om te beginnen met lopen. Heerlijk! Het is lang niet zo donker als je zou verwachten in de duinen en op het strand. Aanvankelijk liepen we allebei wat stijfjes. Mentale vemoeidheid en stress waren de oorzaken. Gaandeweg werden we steeds soepeler en uiteindelijk hebben we gewoon heerlijk gelopen. Heel uniek: tussen Duindorp en Kijkduin hebben zijn we door de duinen heen en over het strand terug helemaal niemand tegengekomen. Ook de kustbewaking niet.
Uitgewaaid en met een frisse kop, met zand in de oren kan ik nu lekker gaan slapen!

Geen opmerkingen: