Grappig hoor: 8:02 de trein en al gauw bleek de hele trein vol te zitten, dan wel te raken met mannen die duidelijk niet gewend waren de trein te nemen. Om Half elf waren we aanwezig en viel de drukte nog goed mee, maar allengs werd het drukker in het Rai-complex. Dat betekende dat de exotischere modellen vaak nauwelijks te bekijken waren, omdat er al drie rijen mensen rond de hekjes gedromd stonden en de massa je dwong om door te lopen.
Desalniettemin heb ik genoeg leuks gezien. Twee Bugatti's Veyron: van driekwart achter ziet die er dus niet uit! Verscheidenen Aston Martins, Lamborghini's, Porsche Carrera GT, de fantastische Bentley Speed 8 LeMans winnaar van 2003, bijzonder fraai!, en één van mijn favorieten aller tijden: de Mercedes Benz 300SLR Uhlenhaut Coupé uit 1955. Die was er natuurlijk om de Mercedes McLaren SLR aan een historisch grootse voorouder te helpen (net als alle Middeleeuwse koningen van een Romeinse keizer, of nog beter van Karel de Grote afstamden), maar was wat mij betreft de ster van de M-B stand! Rond de Spyker stand verdrongen zich drommen mensen, maar op mij hebben die boudoir interieurs en over de top styling toch niet zoveel aantrekkingskracht.
Natuurlijk hebben we ook fijn over de stands van aardsere merken gestruind en auto's "gepast". Grappig daarbij hoe we worden behandeld op basis van inschatting van onze waarschijnlijkheid als potentiële klanten. Zo werd mijn vader al gauw richting de Honda Civic Hybride sedan geleid en werden Heiko en ik bij auto's als de Skoda Fabia en Volkswagen Polo meteen aangeschoten door een medewerker. Bij Fiat werd mij gevraagd of ik al wel een rijbewijs had! Toen mijn vader opmerkte dat ik bijna dertig ben stuitte dat op ongeloof. Kennelijk heb ik een jeugdig voorkomen?
Al bij al een leuk dagje uit! Ik beloof niet dat ik volgend jaar weer ga, maar ik denk ook niet dat er weer acht jaar tussen gaat zitten zoals de laatste keer.
Rond vieren hadden we het wel zo'n beetje gezien. Vijf uur rondsjouwen was ook wel genoeg. We hebben een paar stands overgeslagen, maar ja, merken als KIA, Hyundai, Dodge en Chrysler zijn ook niet echt onmisbaar.
Desalniettemin heb ik genoeg leuks gezien. Twee Bugatti's Veyron: van driekwart achter ziet die er dus niet uit! Verscheidenen Aston Martins, Lamborghini's, Porsche Carrera GT, de fantastische Bentley Speed 8 LeMans winnaar van 2003, bijzonder fraai!, en één van mijn favorieten aller tijden: de Mercedes Benz 300SLR Uhlenhaut Coupé uit 1955. Die was er natuurlijk om de Mercedes McLaren SLR aan een historisch grootse voorouder te helpen (net als alle Middeleeuwse koningen van een Romeinse keizer, of nog beter van Karel de Grote afstamden), maar was wat mij betreft de ster van de M-B stand! Rond de Spyker stand verdrongen zich drommen mensen, maar op mij hebben die boudoir interieurs en over de top styling toch niet zoveel aantrekkingskracht.
Natuurlijk hebben we ook fijn over de stands van aardsere merken gestruind en auto's "gepast". Grappig daarbij hoe we worden behandeld op basis van inschatting van onze waarschijnlijkheid als potentiële klanten. Zo werd mijn vader al gauw richting de Honda Civic Hybride sedan geleid en werden Heiko en ik bij auto's als de Skoda Fabia en Volkswagen Polo meteen aangeschoten door een medewerker. Bij Fiat werd mij gevraagd of ik al wel een rijbewijs had! Toen mijn vader opmerkte dat ik bijna dertig ben stuitte dat op ongeloof. Kennelijk heb ik een jeugdig voorkomen?
Al bij al een leuk dagje uit! Ik beloof niet dat ik volgend jaar weer ga, maar ik denk ook niet dat er weer acht jaar tussen gaat zitten zoals de laatste keer.
Rond vieren hadden we het wel zo'n beetje gezien. Vijf uur rondsjouwen was ook wel genoeg. We hebben een paar stands overgeslagen, maar ja, merken als KIA, Hyundai, Dodge en Chrysler zijn ook niet echt onmisbaar.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten