donderdag 9 november 2006

Hardlopen, overwerk en wellicht een kamer?

Er begint een beetje ritme in mijn leven te komen. Zo heb ik gisteren voor het eerst een rondje hardgelopen in Den Haag. Lekker 2 rondjes vanaf de Gouverneurlaan, door Rijswijk, ruim4,5km per rondje. Heerlijk! Ik begon al helemaal te stuiteren van al dat bureauzitten!
Ter compensatie heb ik vandaag voor het eerst overgewerkt. Ik heb tot 19 uur doorgewerkt, want ik wilde dat stuk nog afhebben voor maandag. Mijn agenda loopt inmiddels ook mooi vol, want ik heb inmiddels ook eigen taken toegewezen gekregen. Af en toe duizelt het me wel een beetje en heb ik echt het gevoel dat ik spartel, maar ik verzuip nog niet.
Tot slot nog nieuws van het woonfront. Ik heb een afspraak gemaakt met de tante van Suzanne, die een kamer in Den Haag in de aanbieding heeft in de Torenstraat, dus hartje centrum. De tante in kwestie woont zelf in Rotterdam, op een sleepboot in het Haringvliet, dus daar ga ik morgen naartoe en dan ga ik de kamer bekijken. Ik zal dus wel laat thuis zijn, maar misschien heb ik dan wel een kamer!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Vince

Leuk om te horen dat je al een beetje op stoom komt! Ik had ook al in mijn eerste week bij LNV een uitje. Da's inderdaad wel een aparte gewaarwording.

Grappig dat je al zo snel bezig bent voor een kamer! Goeie actie. Hoop dat je het gekregen hebt. Als dat zo is, kom ik binnenkort bij je crashen :-) Scheelt weer een paar uurtjes op die vrijdagochtend.

Je vriendin zal er wel aardig van balen, denk ik? Die kan wellicht mijn bloed drinken omdat ik je de suggestie van HEC trainee programma heb gedaan? ;-)

Spreek je, J-D